6. 12. 2011

Natěšení tučňáci

8.12. - 9.12. 2011
(14:00 - 20:00 hod.),
proběhne v prostorách kavárny  Betánie 
(Wurmova 5, Olomouc - zastávka "U Dómu")
Vánoční Jarmark:)
 ... Přijďte se podívat, nakoupit na JEŽÍŠKA nebo se nechat inspirovat ...
MIAU i její uťapkaní kámoši se na Vás budou hóóódně moc těšit:-)


„Úsměv a mávat, hoši ...”
(Madagaskar:)

11 komentářů:

  1. jehé, tučňáci se mi zatím líbí nejvíc! škoda, žes nebyla na Fashion Crossroad - nebo byla?=D

    OdpovědětVymazat
  2. mamince se taky stýská, ale ten čtvrtek asi nedám, maroduju a v pátek mám stužkovák :(
    ikdyž. pokusím se!
    (dvanáctiletýmu bráchovi asi na vánoce polštářek s tučňákem ne, co? :)

    OdpovědětVymazat
  3. vsechny bych si je doma schovala pod perinu, takovy zmrlici rozkosny!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ti jsou povedení! Moc krásní, moc miloučcí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi,děkuju:) No fakt mě mrzí, že mi to nevyšlo, chtěla jsem se tam jet kouknout, když je to za humny, ale nějak ten výlet nešel do toho víkendu nacpat:(((

    Marankova: jóvaneny, no tak mám ti ho poslat třeba? Nebo přes Vánoce nebudeš v Opavě? Hehh, polštářky jsem měla 4, ale moc dlouho se u mě neohřály, objednal si je u mě jeden Ježíšek:-)

    M.: :D :D :D když jsem četla tvůj komentík, tak se mě milý ptal, čemu se zas směju:D Ta peřina mě vážně dostala:) Ale musím se přiznat, že jsem dóóóst špatný obchodník, plno věcí mi je líto prodávat, jsou to moje miminka:) :) :)Snad pod tou peřinou vážně neskončí:)

    ochwey: Jů děkuju, moc!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. pokusím se zvládnout přijet ve čt do olmu a přinejhorším...přes vánoce v opavě určitě budu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježišinky ti jsou sladcíííí,....
    Myslím, že až se vrátím, vykoupím ti krámek:-)
    M.

    OdpovědětVymazat